Lov na črni zaklad

Naziv operacije: LOV NA ČRNI ZAKLAD Nosilec operacije: MLADINSKI CENTER ZAGORJE OB SAVI, Cesta 9. avgusta 48, 1410 zagorje ob Savi Sodelujoči partnerji: - Stanovanjsko podjetje Zagorje ob Savi d.o.o., Cesta zmage 16b, 1410 Zagorje ob Savi - Turistično društvo Ruardi, Cesta 9. avgusta 68, 1410 Zagorje ob Savi Projektno obdobje: od 1. 11. 2020 do 31. 10. 2021 Vrednost operacije: 62.083,52€ Vrednost sofinanciranja: EKSRP – 45.495,30€ Opis in namen operacije: Zagorje ob Savi se ponaša z mnogimi skritimi zakladi od zgodovinske in kulturne dediščine, do naravnih lepot in izjemnih občanov ter njihovih zgodb, ki krojijo in bogatijo podobo naše doline. Imamo veliko zanimivosti, pa vendar nimamo načina kako turistom in izletnikom to predstavimo, v skladu z najnovejšimi trendi v turizmu ki se vse bolj obračajo na doživetja, na dogodivščine, ki odstopajo od znanega in že videnega. »Kako bi lahko na zabaven, igriv, inovativen način z uporabo modernih tehnologij predstavili dragulje našega kraja, jih povezali v zgodbo in jo zaključili v dvorani Proletarca?« je bilo vprašanje, ki smo si ga zastavili v Mladinskem centru Zagorje ob Savi. Tako smo si zamislili projekt, ki zajema izdelavo aplikacije za vodene turistične pohode za pametne telefone in tablične računalnike, prenovo dvorane v stavbi Proletarca in zaposlitev osebe v času operacije in za obdobje vsaj treh let po zaključku operacije. Aplikacija uporabnika usmerja na vodeni pohod, ob katerem na zabaven in interaktiven način spoznavajo različne kulturno, družabne, naravne in zgodovinske posebnosti Zagorja ob Savi. Uporabnik pot zaključi v dvorani stavbe Proletarec, kjer najde črni zaklad in dodatne informacije o kraju. Končni izdelek omogoča velik potencial igrifikacije turistično-pohodniške izkušnje. Prenova dvorane Proletarca bo služila aktivnostim operacije, kot zaključek vodene poti. Zaposlitev ene osebe za polni delovni čas pa bo namenjena za izdelavo aplikacije za vodene turistične pohode za pametne telefone in tablične računalnike, vzdrževanje aplikacije ter možne nadgradnje, dodatnega razvoja turizma in turistične promocije. Cilji operacije: Operacija prispeva tako k doseganju splošnih kot posebnih ciljev Strategije lokalnega razvoja Partnerstva LAS Zasavje: Kratkoročni cilji operacije: - izvedba gradbeno obrtniških del za prenovo dvorane; - ena zaposlitev za obdobje vsaj treh let po zaključku operacije; - izvedba delavnice o znamenitostih Zagorja ob Savi ter izdelava aplikacije za vodene turistične pohode za pametne telefone in tablične računalnike; - slavnostna otvoritev dvorane in predstavitev aplikacije - regijska predstavitev operacije kot primer dobre prakse. Dolgoročni cilji operacije so: - porast izletniškega turizma, - več dejavnosti, novih uporabnikov in porast obiskovalcev prenovljene dvorane. Pričakovani rezultati operacije so: Z zaključkom operacije pričakujemo popestritev turistične ponudbe v Zagorju ob Savi, več turističnih obiskov, kot tudi združitev gibanja, zabavne učne izkušnje in naravnega okolja s sodobno tehnologijo. Pričakujemo, da se bo v lokalni skupnosti povečala uporaba dvorane v Proletarcu, ki bo vzpodbudila sodelovanje med različnimi ustanovami in posamezniki ter splošno prispevala k večjemu obisku dejavnosti vseh akterjev in pripomogla k bolj kvalitetni izvedbi ter ponudbi aktivnosti v lokalni skupnosti. Pričakujemo da z vzorcem uspešno zaključenega inovativnega projekta, spodbudimo inovativnost med občani zasavskih občin. Rezultat operacije bo tudi ena zaposlitev, ki jo bomo ohranjali vsaj 3 leta v okviru MC ZOS. Aktivnosti operacije: V sklopu same operacije, ki je enofazna, se bodo izvajale naslednje aktivnosti: Operacija se bo v celoti izvedla v 12 mesecih, od junija 2020 do junija 2021 in je enofazna. V prvem delu operacije se bo z izbranim izvajalcem obnovilo dvorano stavbe Proletarec. Vzporedno s tem se bo zaposlila ena oseba, izvedla se bo delavnica z namenom nabora idej o zanimivostih o zanimivostih Zagorja ter izdelave in testiranje aplikacije za vodene turistične pohode za pametne telefone in tablične računalnike. V sklepni fazi operacije se bo odvila slavnostna otvoritev dvorane in predstavitev aplikacije ter predstavitev operacije kot dobre prakse še v drugih občinah regije.

Zagorje ob žlici

1 image001

UTRINKI IZ ZASAVJA

1 DSC083461 DSC073171 DSC073081 DSC072921 1 DSC08273

1 20180828 1104131 DSC072591 DSC072641 DSC084271 DSC08448

Prijavnica in pravilnik za igro Metanje kulma u hunt

4. EKIPNO TEKMOVANJE V »METANJU KULMA U HUNT 2018«

Vabimo vas, da sodelujete na četrtem ekipnem tekmovanju v »METANJU KULMA U HUNT 2018«, ki se bo pričela 1. septembra.8. 2018, ob 17.00 uri na prireditvi Perkmandeljc vabi v svojo deželo.i. Za lažji potek tekmovanja je potrebno spoštovati spodnja pravila in navodila sodnikov.

NASTOPAJOČE EKIPE NA TEKMOVANJU

-     Na tekmovanje se lahko prijavi ekipa, ki šteje tri člane. Ekipa je lahko moška, ženska ali mešana.

-          Ekipa si izbere, ime ekipe in kapetana.

-          Kapetan preda sodniku prijavnico z imenom ekipe in imeni ter priimki članov ekipe.

-          Prijavnice je potrebno predati sodniku pred začetkom tekmovanja oziroma jih poslati po mailu na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. .

-          Na lokaciji tekmovanja dne 1.9.2018 bomo upoštevali prijavnice predane sodniku pri zapisnikarski mizi najkasneje do 16.45 ure.

  1. 1.0VRSTNI RED TEKMOVANJA EKIP

Sodnik določi vrstni red ekip po vrstnem redu oddajanja prijavnic. Sodnik pozove ekipo na linijo za tekmovanje.

  1. 2.0RAZPORED TEKMOVANJA, 1.9.2018

-          Tekmovanje se prične ob 17.00 uri in konča, ko odigra zadnja prijavljena ekipa.

  1. 3.0OSNOVNA PRAVILA TEKMOVANJA

Razdalja od mesta metanja do hunta:                                                                 5,0 metrov

Poizkusni meti:              Ekipa ima na razpolago 10 metov.

Točkovanje:                  Vsak zadeti kulm, ki pade v hunt se šteje                       2 TOČKI

                                    Vsak kulm, ki obstane na robu hunta se šteje                 1 TOČKO

Število metov:   Vsak tekmovalec ima na razpolago                                            5 METOV

Zmagovalec:                 Ekipa, ki doseže več točk, maksimalno število               30 TOČK

Priloga: Spisek igralcev posamezne ekipe, ki se odda po mailu na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ali sodniku pred začetkom tekmovanja. Upoštevali bomo še prijavnice oddane do 16.45 ure.

Vodja tekmovanja:                                                                                Za Organizacijski odbor:

Janez Lipec, 041 328 900                                                                       Stanislava Radunović l.r.


4. EKIPNO TEKMOVANJE V »METANJU KULMA U HUNT 2018«

LOKACIJA:                OB KOTREDEŠČICI V KS FRANC FARČNIK

DATUM:                     SOBOTA, 1.9.2018

ZAČETEK:                OB 17.00 URI

PRIJAVNICA EKIPE

IME EKIPE:______________________________________________

KAPETAN EKIPE: ________________________________________

ZAP. ŠT.

PRIIMEK IN IME

PODPIS

01.

02.

03.

OBVESTILO IN OPOZORILO:

OSNOVNA PRAVILA TEKMOVANJA:

Razdalja od mesta metanja do hunta:                                                                 5,0 metrov

Poizkusni meti:              Ekipa ima na razpolago 10 metov

Točkovanje:                  Vsak zadeti kulm, ki pade v hunt se šteje                       2 TOČKI

                                    Vsak kulm, ki obstane na robu hunta se šteje                 1 TOČKO

Število metov:   Vsak tekmovalec ima na razpolago                                            5 METOV

Zmagovalec:                 Ekipa, ki doseže več točk, maksimalno število               30 TOČK

Osnovni namen tekmovanja je druženje in tekmovanje pri katerem spoštujete sebe in nasprotnika. Igralci na Turnirju niste posebej zavarovani in igrate na lastno odgovornost. Organizator poskrbi za prisotnost službe nujne medicinske pomoči.

Spisek igralcev posamezne ekipe, se odda sodniku najkasneje do 16.45 ure.

Opozorilo! Ta stran uporablja piškotke.

Če ne boste spremenili nastavitev v brskalniku, se strinjate z uporabo piškotkov, ki omogočajo polno uporabniško izkušnjo.

Se strinjam.

Turistično društvo Ruardi
Cesta 9. avgusta 68
1410 Zagorje ob Savi
Telefon: 041/ 328-900

Stanislava Radunovič, predsednica
Janez Lipec, podpredsednik
e-naslov:
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Perkmandeljc